Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (476) |
Организация обучения (523) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana, COSOVAN, Olga. Portofoliul şi proiectul modular în învăţământul profesional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 22-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521016 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521016 | |||||
CZU: 37.091 | |||||
Pag. 22-27 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Aplicarea proiectului şi a portofoliului în învăţământul profesional este o necesitate. Portofoliul poate contribui vizibil la dezvoltarea competenţelor, mai ales a competenţei de a învăţa pe parcursul întregii vieţi, şi poate servi ca dovadă a valorii meseriaşului, iar proiectul stimulează creativitatea, soluţionarea problemelor şi cultivă spiritul de echipă. Pregătirea unei serii de traininguri pentru profesorii şi maiştrii din instituţiile de învăţământ profesional a pornit de la aplicarea unui chestionar electronic. Concluziile la care s-a ajuns în rezultatul analizei răspunsurilor la întrebările chestionarului generează structura a 3 traininguri distincte. |
|||||
Cuvinte-cheie portofoliu, proiect, competenţe profesionale, chestionar, portfolio, project, professional competences, questionnaire |
|||||
|