Dezvoltarea competenței antreprenoriale: mecanism de stimulare a interesului pentru disciplina Chimie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
806 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 17:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0:54 (2)
Воспитание. Обучение. Образование (14220)
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025)
SM ISO690:2012
COROPCEANU, Eduard, TANASACHI, Olesea, LOZOVANU, Vasile. Dezvoltarea competenței antreprenoriale: mecanism de stimulare a interesului pentru disciplina Chimie. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 28-33. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519749
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Dezvoltarea competenței antreprenoriale: mecanism de stimulare a interesului pentru disciplina Chimie

Development of the entrepreneurial competence as a mechanism to stimulate interest into education in chemistry

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519749
CZU: 37.0:54

Pag. 28-33

Coropceanu Eduard1, Tanasachi Olesea2, Lozovanu Vasile3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Profesională din Leova,
3 Liceul Teoretic Săseni, raionul Călărași
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

The adaptation of the didactic methodology to the realities and needs of the labour market is a decisive factor for the sustainable development of the society in future. The educational process should focus on the practical applicability of knowledge, the development of entrepreneurial competence, the promotion of research training and the development of innovative technologies. Exercising different forms of entrepreneurial activity in the education system allows for the integral development of the personality and its preparation for competitive professional activity.

Adaptarea metodologiei didactice la realitățile și necesitățile pieței muncii prezintă un obiectiv determinant pentru dezvoltarea durabilă a societății în viitor. Procesul educațional trebuie să "ie axat pe aplicabilitatea practică a cunoștințelor, dezvoltarea competenței antreprenoriale, promovarea instruirii prin cercetare și elaborarea tehnologiilor inovaționale. Exersarea diferitor forme de activitate antreprenorială în sistemul de învățământ permite dezvoltarea integră a personalității și formarea pentru activitate profesională competitivă.

Cuvinte-cheie
entrepreneurial competence, Chemistry, the applicability of knowledge, education-labour market,

competență antreprenorială, chimie, aplicabilitatea cunoștințelor, educație-piața muncii