Articolul precedent |
Articolul urmator |
743 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:81'243 (2) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5040) |
SM ISO690:2012 PANCENCO, Larisa. Interferenţa lingvistică în viziunea cadrelor didactice. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 401-403. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:81'243 | ||||||
Pag. 401-403 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the results of a scientific research on the teachers’ attitude towards linguistic interference and the way they approach the subject when they teach foreign languages. We have conducted the research at five Moldovan universities, fifteen teachers of English, French and Romanian as foreign languages have taken part in it. |
||||||
Cuvinte-cheie linguistic interference, bilingualism, foreign language, mother tongue, communicative competence |
||||||
|