Analiza promovării mărcilor de vin în mediul on-line
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
766 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-16 23:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:004:663.2 (1)
Общие вопросы торговли. Рынок (803)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4103)
Виноделие. Энология. Виноградные вина (442)
SM ISO690:2012
SUSANU, Irina-Olimpia, CRISTACHE, Nicoleta. Analiza promovării mărcilor de vin în mediul on-line. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 212-217. ISBN 978-9975-64-299-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50, 2018
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018

Analiza promovării mărcilor de vin în mediul on-line

CZU: 339.138:004:663.2

Pag. 212-217

Susanu Irina-Olimpia, Cristache Nicoleta
 
Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2019


Rezumat

The objective of this paper is to highlight the role and importance of social media as a promotional tool for wine bidders. the need to address this theme is due to the fact that we live in a Google-centric world and the company's marketing strategy and the content must adapt to the observable online search and discovery behavior. for this purpose, research efforts have focused on examining the top ten Romanian and French winemakers, stressing that corporate rigor encourages efficient websites and social media accounts for winemakers. From the perspective of marketing management, it is necessary to develop models for evaluating the website and social media account useful for the wine industry. From an academic perspective, the goal is to identify a correlation between modern client behavior and social media penetration in all aspects of life.

Cuvinte-cheie
social media, e-commerce, web 2.0 tool, evaluation model