Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
929 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 15:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26+37.016:54 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14312) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3925) |
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Sergiu, IAVIȚA, Tatiana, COROPCEANU, Eduard. Utilizarea senzorilor în motivarea pentru instruire la chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 153-160. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.153-160 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.153-160 | ||||||
CZU: 371.26+37.016:54 | ||||||
Pag. 153-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La etapa actuală sistemul educațional din R. Moldova este marcat de procese de adaptare la cerințele contemporane ale societății, fenomen condiționat de evoluția tehnologiilor educaționale, informaționale și schimbările rapide ale pieței muncii. Politicile educaționale trebuie să fie bazate pe prognozele evoluției socio-economice și să fie racordate spre formarea setului de competențe necesare specialistului viitorului. Diversificarea tehnologiilor bazate pe metode de cercetare permit formarea elementelor investigaționale în sistemul educațional și asigurarea dezvoltării motivate și autonome a elevului în cadrul unei cercetări. Utilizarea senzorilor în procesul de instruire la Chimie permite realizarea unor studii care pun bazele instruirii prin cercetare. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, curiozitate epistemică, stimulare, strategii didactice, tehnologii digitale, senzor, motivation, epistemic curiosity, stimulation, didactic strategies, digital technologies, sensor |
||||||
|