Utilizarea senzorilor în motivarea pentru instruire la chimie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
929 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 15:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26+37.016:54 (2)
Воспитание. Обучение. Образование (14312)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3925)
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025)
SM ISO690:2012
CODREANU, Sergiu, IAVIȚA, Tatiana, COROPCEANU, Eduard. Utilizarea senzorilor în motivarea pentru instruire la chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 153-160. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.153-160
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Utilizarea senzorilor în motivarea pentru instruire la chimie

Use of sensors in the motivation of the study to chemistry

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.153-160
CZU: 371.26+37.016:54

Pag. 153-160

Codreanu Sergiu, Iavița Tatiana, Coropceanu Eduard
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2019


Rezumat

La etapa actuală sistemul educațional din R. Moldova este marcat de procese de adaptare la cerințele contemporane ale societății, fenomen condiționat de evoluția tehnologiilor educaționale, informaționale și schimbările rapide ale pieței muncii. Politicile educaționale trebuie să fie bazate pe prognozele evoluției socio-economice și să fie racordate spre formarea setului de competențe necesare specialistului viitorului. Diversificarea tehnologiilor bazate pe metode de cercetare permit formarea elementelor investigaționale în sistemul educațional și asigurarea dezvoltării motivate și autonome a elevului în cadrul unei cercetări. Utilizarea senzorilor în procesul de instruire la Chimie permite realizarea unor studii care pun bazele instruirii prin cercetare.

At present, the educational system in the Republic of Moldova is marked by processes of adaptation to the contemporary demands of the society, the process conditioned by the evolution of educational, information technologies and fast changes of the labor market. The educational policies must be based on the forecasts of the socio-economic evolution and be linked to the formation of the skills necessary for the specialist of the future. The diversification of the technologies based on research methods allow the formation of the investigative elements in the educational system and the assurance of the motivated and autonomous development of the student within a research. The use of sensors in the process of Chemistry training allows the realization of studies that lay the foundations of the training through research.

Cuvinte-cheie
motivaţie, curiozitate epistemică, stimulare, strategii didactice, tehnologii digitale, senzor,

motivation, epistemic curiosity, stimulation, didactic strategies, digital technologies, sensor