Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
962 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-21 16:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26:378 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14269) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2565) |
SM ISO690:2012 MOGONEA, Florentina, POPESCU, Alexandrina Mihaela, MOGONEA, Florentin-Remus. Condiții de eficiență ale evaluării studenților-viitori profesori. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 105-113. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.105-113 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.105-113 | ||||||
CZU: 371.26:378 | ||||||
Pag. 105-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea reprezintă o activitate fundamentală a cadrului didactic, indiferent de treapta de școlaritate sau nivelul la care se desfășoară. În mediul universitar, ea dobândește note specifice, în acord cu specificul situațiilor în care se realizează, cu profilul psihologic al celor evaluați, cu celelalte componente curriculare. Studiul abordează problematica evaluării academice, din perspectiva condițiilor de eficiență a procesului evaluării. Concretizăm specificul evaluării academice pe situația particulară a evaluării realizate în contextul formării inițiale a viitori profesori. În acest context, condițiile de eficiență identificate de noi se referă la formele de evaluare utilizate, dar, mai ales, la metodele și instrumentele aplicate în vederea stabilirii nivelului de performanță al studenților |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, evaluare iniţială, evaluare sumativă, autoevaluare, metode de evaluare, instrumente de evaluare, formative evaluation, initial evaluation, summative evaluation, self-evaluation, evaluation methods, evaluation tools |
||||||
|