Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 14:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
291.16:37 (1) |
Современные духовные течения (35) |
Воспитание. Обучение. Образование (14307) |
SM ISO690:2012 IORDACHESCU, Veaceslav. Implicații ale toleranței religioase în mediul educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 160-166. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 291.16:37 | ||||||
Pag. 160-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Religia face parte din identitatea noastră, de aceea abordarea subiectelor religioase în mediul educațional nu poate fi exclusă. Educația religioasă trebuie să țină cont de acest fapt și să propună crearea unui mediu educațional tolerant față de diverse credințe religioase ale elevilor, părinților și cadrelor didactice. O verigă importantă a mediului educațional sunt părinții care prin atitudinile și faptele lor sunt primul reper educațional pentru elevi. În acest articol am prezentat atitudinea unui grup de părinți față de educația religioasă și am evidențiat gradul de toleranță al acestora în context educațional și social. |
||||||
Cuvinte-cheie toleranță religioasă, educația religioasă, şcoală, mediu educaţional, religious tolerance, Religious education, school, educational environment |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Iordachescu, V.</dc:creator> <dc:date>2019-10-19</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Religia face parte din identitatea noastră, de aceea abordarea subiectelor religioase în mediul educațional nu poate fi exclusă. Educația religioasă trebuie să țină cont de acest fapt și să propună crearea unui mediu educațional tolerant față de diverse credințe religioase ale elevilor, părinților și cadrelor didactice. O verigă importantă a mediului educațional sunt părinții care prin atitudinile și faptele lor sunt primul reper educațional pentru elevi. În acest articol am prezentat atitudinea unui grup de părinți față de educația religioasă și am evidențiat gradul de toleranță al acestora în context educațional și social.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Religion is part of our identity; therefore we cannot exclude the religious education from the school system. Religious education has to put forward the creation of a tolerant educational environment for different religious beliefs of students, parents and teachers. Parents are important partners in the educational environment, through their attitudes and actions they are the first educational models pupils identify and align with. In this article, I have presented the attitude of a group of parents towards religious education and I highlighted their degree of tolerance in educational and social context.</p></dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 16 (2) 160-166</dc:source> <dc:subject>toleranță religioasă</dc:subject> <dc:subject>educația religioasă</dc:subject> <dc:subject>şcoală</dc:subject> <dc:subject>mediu educaţional</dc:subject> <dc:subject>religious tolerance</dc:subject> <dc:subject>Religious education</dc:subject> <dc:subject>school</dc:subject> <dc:subject>educational environment</dc:subject> <dc:title>Implicații ale toleranței religioase în mediul educațional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>