Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
716 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 05:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372 (685) |
Воспитание. Обучение. Образование (14210) |
SM ISO690:2012 CALAPOD, Valeria. Competența profesională a cadrului didactic – condiție decisivă în implementarea curriculumului școlar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 153-159. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 372 | ||||||
Pag. 153-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de competență în general și conceptul de competență profesională a cadrului didactic în special. Dezvoltarea competențelor profesionale reprezintă un proces continuu, care începe cu formarea inițială și se continuă pe parcursul exercitării profesiei, prin integrarea experienței profesionale directe, dar și prin demersuri specifice de formare continuă realizate atât în cadrul unor instituții specializate cât și prin autoperfecționare. Investigația efectuată prezintă un exemplu de manifestare a competențelor cadrelor didactice privind evaluarea activității elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competențe didactice, curriculum, calitatea educaţiei, evaluare, randament școlar, metode de evaluare, competence, didactic competences, curriculum, quality of education, evaluation, school performance, evaluation methods |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Calapod, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Competența profesională a cadrului didactic – condiție decisivă în implementarea curriculumului școlar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţă</subject> <subject>competențe didactice</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>calitatea educaţiei</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>randament școlar</subject> <subject>metode de evaluare</subject> <subject>competence</subject> <subject>didactic competences</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>quality of education</subject> <subject>evaluation</subject> <subject>school performance</subject> <subject>evaluation methods</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>372</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-10-19</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În acest articol se analizează conceptul de competență în general și conceptul de competență profesională a cadrului didactic în special. Dezvoltarea competențelor profesionale reprezintă un proces continuu, care începe cu formarea inițială și se continuă pe parcursul exercitării profesiei, prin integrarea experienței profesionale directe, dar și prin demersuri specifice de formare continuă realizate atât în cadrul unor instituții specializate cât și prin autoperfecționare. Investigația efectuată prezintă un exemplu de manifestare a competențelor cadrelor didactice privind evaluarea activității elevilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article analyzes the concept of competence in general and the concept of professional competence of the teacher in particular. Developing professional skills is a continuous process that begins with initial training and continues during the exercise of the profession, through the integration of direct professional experience, as well as through specific training courses carried out both within specialized institutions and through self - improvement. The conducted investigation presents an example of teachers' competences in evaluating student activity.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>