Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 10:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:37 (64) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4181) |
Воспитание. Обучение. Образование (14302) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Studiul noilor tehnologii din perspectiva funcționalității în procesul educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 115-122. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 004:37 | ||||||
Pag. 115-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă un studiu a noilor tehnologii ca o alternativă la metodele clasice de predare prin implementarea noilor tehnologii în procesul de predare-învățare-evaluare și în administrarea proceselor educaționale în ansamblul lor. Integrarea noilor tehnologii în activitatea didactică va contribui decisiv la schimbarea tipului de predare, dintr-un un model static, în care elevul este un simplu „receptor” pentru ceea ce predă profesorul, într-unul dinamic, în care procesul de predare-învățare se ghidează după elev iar acesta este atras să caute pe cont propriu noi surse de cunoaștere. |
||||||
Cuvinte-cheie noi tehnologii, platforme educaționale, evaluare on-line., new technologies, educational platforms, on-line evaluation |
||||||
|