O variantă metodologică de studiere a elementrlor de geometrie în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
610 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-21 22:39
SM ISO690:2012
CALMUŢCHI, Laurenţiu, HARITON, Andrei, COJOCARU, Ion. O variantă metodologică de studiere a elementrlor de geometrie în clasele primare. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 10-19. ISBN 978-9975-76-134-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul II, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

O variantă metodologică de studiere a elementrlor de geometrie în clasele primare


Pag. 10-19

Calmuţchi Laurenţiu, Hariton Andrei, Cojocaru Ion
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

Study of geometry elements in primary school at present has remained on a minor level. It is necessary to change the focus of mathematics education, in particular, to train pupils in the application of geometry elements in everyday practice. The primary age pupil’s intuitive knowledge of elementary geometry practice is accessible.

Cuvinte-cheie
elemente de geometrie, cultură generală, tehnologii didactice, lucrări practice, metode intuitive-inductive, euristică, ilustrativitate, gândire geometrică practică