Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-21 22:39 |
SM ISO690:2012 CALMUŢCHI, Laurenţiu, HARITON, Andrei, COJOCARU, Ion. O variantă metodologică de studiere a elementrlor de geometrie în clasele primare. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 10-19. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 10-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Study of geometry elements in primary school at present has remained on a minor level. It is necessary to change the focus of mathematics education, in particular, to train pupils in the application of geometry elements in everyday practice. The primary age pupil’s intuitive knowledge of elementary geometry practice is accessible. |
||||||
Cuvinte-cheie elemente de geometrie, cultură generală, tehnologii didactice, lucrări practice, metode intuitive-inductive, euristică, ilustrativitate, gândire geometrică practică |
||||||
|