Articolul precedent |
Articolul urmator |
823 166 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 14:39 |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina. Valorificarea parteneriatului educaţional grădiniţă-familie în dezvoltarea lexicului copiilor de vîrstă timpurie. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 214-222. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 214-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of vocabulary development of children of early age by high lighting the kindergarten-family educational partnership. We consider appropriate to involve the family in the development of children's vocabulary by creating a coherent and constructive educational partnership between educators and parents. The Involvement of the two educational agents in various forms of collaboration such as meetings, individual and group consultations, conferences, seminars, workshops etc. lead to more efficient complex development process of ante preschool age children’s vocabulary. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat educaţional, parteneri, parteneriat grădiniţă-familie, forme de colaborare dintre educatori şi părinţi, lexic, vocabular pasiv, vocabular activ, vârstă timpurie |
||||||
|