Valorificarea parteneriatului educaţional grădiniţă-familie în dezvoltarea lexicului copiilor de vîrstă timpurie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
823 166
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 14:39
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina. Valorificarea parteneriatului educaţional grădiniţă-familie în dezvoltarea lexicului copiilor de vîrstă timpurie. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 214-222. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Valorificarea parteneriatului educaţional grădiniţă-familie în dezvoltarea lexicului copiilor de vîrstă timpurie


Pag. 214-222

Mîsliţchi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

The article deals with the problem of vocabulary development of children of early age by high lighting the kindergarten-family educational partnership. We consider appropriate to involve the family in the development of children's vocabulary by creating a coherent and constructive educational partnership between educators and parents. The Involvement of the two educational agents in various forms of collaboration such as meetings, individual and group consultations, conferences, seminars, workshops etc. lead to more efficient complex development process of ante preschool age children’s vocabulary.

Cuvinte-cheie
parteneriat educaţional, parteneri, parteneriat grădiniţă-familie, forme de colaborare dintre educatori şi părinţi, lexic, vocabular pasiv, vocabular activ, vârstă timpurie