Aspecte teoretice privind competențele și competențele de comunicare specifice elevilor claselor primare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
700 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 12:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:373.31 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013)
SM ISO690:2012
BANU, Vasilica Carina. Aspecte teoretice privind competențele și competențele de comunicare specifice elevilor claselor primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 130-133. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Aspecte teoretice privind competențele și competențele de comunicare specifice elevilor claselor primare

Analysis of theoretical approaches on competences and competences  of communication of primary education pupils

CZU: 37.016:373.31

Pag. 130-133

Banu Vasilica Carina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 octombrie 2019


Rezumat

În articol este analizată problematica „competenţei” și a ,,competenței de comunicare” din mai multe perspective teoretice, precum și necesitatea dezvoltării acesteia la învățământul primar. E foarte important să-l ajutăm pe elev, de mic, să-şi descopere potenţialul, să acţioneze apelând la arta cuvântului pentru a găsi soluţii la totalitatea problemelor cu care se confruntă, în vederea dezvoltării abilităţilor de comunicare, creşterii nivelului de performanţe şcolare şi stabilirii unor relaţii interpersonale pozitive.

The article analyzes the issue of ”competence” and ”communication competence” from several theoretical perspectives as well as the necessity of their development in primary education. It is very important to help the pupil, to discover his potential, to act on the art of the word to find solutions to all the problems he faces, to develop communication skills, to increase the level of school performance and to establish positive interpersonal relationships.

Cuvinte-cheie
competenţă, competenţă de comunicare, învățare interactivă, elev,

competence, communication competence, interactive learning, student