Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
700 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 12:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:373.31 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013) |
SM ISO690:2012 BANU, Vasilica Carina. Aspecte teoretice privind competențele și competențele de comunicare specifice elevilor claselor primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 130-133. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:373.31 | ||||||
Pag. 130-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizată problematica „competenţei” și a ,,competenței de comunicare” din mai multe perspective teoretice, precum și necesitatea dezvoltării acesteia la învățământul primar. E foarte important să-l ajutăm pe elev, de mic, să-şi descopere potenţialul, să acţioneze apelând la arta cuvântului pentru a găsi soluţii la totalitatea problemelor cu care se confruntă, în vederea dezvoltării abilităţilor de comunicare, creşterii nivelului de performanţe şcolare şi stabilirii unor relaţii interpersonale pozitive. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competenţă de comunicare, învățare interactivă, elev, competence, communication competence, interactive learning, student |
||||||
|