Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
868 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 14:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811 (225) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Языки (3229) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Oceanul limbii: variante de proiecte interdisciplinare pe aria curriculară limbă şi comunicare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 36-38. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811 | ||||||
Pag. 36-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Realizarea unor proiecte interdisciplinare pe aria curriculară limbă şi comunicare, posibile şi la etapa gimnazială, şi la cea liceală, presupune existenţa competenţelor de comunicare lingvistică, a competenţelor lectorale şi a celor culturale/interculturale. La etapa gimnazială, este oportun să se lucreze pe câmpurile lexicale, comparându-se unităţile de vocabular din limba română şi din una dintre limbile străine studiate. La etapa liceală, ar fi bine-venit un proiect de analiză a traducerilor, care ar reclama documentare lexicografică şi enciclopedică, analiză semiotică şi comentarii socioculturale |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, interdisciplinaritate, competenţă lingvistică, câmp lexical, traducere, project, interdisciplinarity, linguistic competence, lexical field, translation |
||||||
|