Spre o cultură managerială înaltă printr-un parteneriat eficient şcoală-familie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
764 35
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-25 21:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.265 (30)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3925)
SM ISO690:2012
GORINCIOI, Valeriu. Spre o cultură managerială înaltă printr-un parteneriat eficient şcoală-familie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 109-112. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455

Spre o cultură managerială înaltă printr-un parteneriat eficient şcoală-familie

Developing High-Quality Managerial Culture through Efficient Partnerships between School and Parents

CZU: 37.018.265

Pag. 109-112

Gorincioi Valeriu12
 
1 Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, mun. Chişinău,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Articolul vizează experienţa echipei de conducere a Liceului Teoretic Mihail Sadoveanu din Călăraşi privind accederea spre o nouă cultură managerială printr-un parteneriat eficient şcoală-familie. Este promovată filozofia managerului şcolar: cooperarea, colaborarea şi instituirea unui parteneriat veritabil şi eficient între toţi subiecţii educaţionali (elevi, cadre didactice, manageri şcolari şi părinţi), în cheia celor 3 R (Respect, Responsabilitate şi Relaţii), prin utilizarea celor mai moderne tehnologii educaţionale şi informaţionale, prin asigurarea unei oferte educaţionale relevante şi de înaltă calitate, pentru formarea/dezvoltarea personalităţii elevului şi integrarea lui armonioasă în viaţa socială. Partea consistentă a articolului prezintă experienţa implementării proiectului Academia pentru elevi, cadre didactice şi părinţi „E-parteneriat”, care a avut drept scop stabilirea unui parteneriat durabil şcoală-familie, prin facilitarea comunicării şi colaborării dintre elevi, cadre didactice, părinţi şi alţi membri ai comunităţii, în vederea asigurării unui proces educaţional de calitate.

The article presents the experience of the managerial team of the Mihail Sadoveanu Theoretical High School of Calarasi, Moldova regarding the advent of a new managerial culture through an efficient school-family partnership. The article promotes a specific school manager’s philosophy: cooperation, collaboration, and real partnership between all subjects of education (pupils, teachers, school management, and parents), along the lines of the three “R”s for effective partnerships (Respect, Responsibility, and Relationships), by using the most modern educational and informational technologies in order to provide relevant and high quality educational services, develop the pupils’ personalities, and help them integrate in social life. The factual part of the article explores the experience of implementing the project The E-Partnership Academy for Students, Teachers, and Parents, which had the goal of establishing a durable school-family partnership by facilitating the communication and collaboration between pupils, teachers, parents, and other members of the community, in order to ensure a high-quality educational process

Cuvinte-cheie
cultură managerială, parteneriat școală-familie, cooperare, colaborare,

managerial culture, school-family partnership, Cooperation, collaboration