Abordări metodologice privind dezvoltarea curricula la disciplinele școlare Biologia, Chimia
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1061 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-06 22:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:[57+54] (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3932)
Биологические науки в целом (3590)
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Abordări metodologice privind dezvoltarea curricula la disciplinele școlare Biologia, Chimia. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 12-20. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Abordări metodologice privind dezvoltarea curricula la disciplinele școlare Biologia, Chimia

The methodological approaches about development school curriculum at disciplines biology, chemistry

CZU: 37.015:[57+54]

Pag. 12-20

Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Curriculumul școlar reprezintă o direcție strategică de asigurare a calității în învățământul general. Dezvoltarea documentului de Curriculum este determinată de schimbările sociale produse la nivel național și internațional. În acest sens, dezvoltarea curriculumului școlar la disciplinele Biologia, Chimia are drept scop sporirea e#icienței procesului educațional și valori#icarea personalității elevului. Abordările metodologice privind dezvoltarea curricula la disciplinele Biologia, Chimia vizează: structurarea competențelor speci#ice, unităților de competență, conținuturilor educaționale, metodologiei de formare și evaluare.

The school curriculum is strategic direction of quality in the general education. Development of the document of curriculum is determined by the social changes produced at national and international level. On this line development of the school curriculum from disciplines Biology, Chemistry has intension increasing ef iciency of educational process et valorization to pupil personality. The methodological approaches about the school curriculum development of the disciplines Biology, Chemistry presume: of structuring speci ic competencies, of the competence units, of the educational content, of the training methodologies et evaluation methodologies.

Cuvinte-cheie
curriculumul școlar, disciplinele școlare Biologia, Chimia, competență școlară, unitate de învățare, conținuturi educaționale,

school curriculum, disciplines Biology, Chemistry, school competence, learning unit, educational content, training methodologies, evaluation methodologies