Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1061 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-06 22:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:[57+54] (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3932) |
Биологические науки в целом (3590) |
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Abordări metodologice privind dezvoltarea curricula la disciplinele școlare Biologia, Chimia. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 12-20. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:[57+54] | ||||||
Pag. 12-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul școlar reprezintă o direcție strategică de asigurare a calității în învățământul general. Dezvoltarea documentului de Curriculum este determinată de schimbările sociale produse la nivel național și internațional. În acest sens, dezvoltarea curriculumului școlar la disciplinele Biologia, Chimia are drept scop sporirea e#icienței procesului educațional și valori#icarea personalității elevului. Abordările metodologice privind dezvoltarea curricula la disciplinele Biologia, Chimia vizează: structurarea competențelor speci#ice, unităților de competență, conținuturilor educaționale, metodologiei de formare și evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculumul școlar, disciplinele școlare Biologia, Chimia, competență școlară, unitate de învățare, conținuturi educaționale, school curriculum, disciplines Biology, Chemistry, school competence, learning unit, educational content, training methodologies, evaluation methodologies |
||||||
|