Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
766 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 17:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005 (150) |
Административные проблемы учебных заведений (198) |
Управление. Менеджмент (1894) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina, SPIRIDUȘ, Geanina. Evaluarea – premisa dezvoltării eficiente a instituţiei de învăţământ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 45-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005 | ||||||
Pag. 45-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trăim într-un deceniu al unor schimbări majore în învăţământ, schimbări propulsate de cei care şiau arătat intenţia de a elimina mediocritatea din educaţie. Dorinţa de a excela şi de a corespunde anumitor standarde este dictată de o realitate concretă: profesorul de ieri nu mai reprezintă un exemplu de leadership, nu se mai bucură de autoritate, vocea sa nu mai este auzită, iar deciziile nu-i sunt respectate. Profesorii sunt cei care aduc schimbarea, care pot crea cadrul necesar realizării unei educaţii de calitate, ce ar corespunde cerinţelor la zi şi ar produce rezultatele de care are nevoie societatea. Dezvoltarea competenţelor profesionale ale cadrelor didactice este imperativă şi ar trebui să se afle în permanenţă în vizorul managerului şcolar, care va căuta noi căi de stimulare a comportamentului proactiv – cheia spre excelenţă. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, educaţie, cadru didactic, cadru de conducere, dezvoltare, performanţă, assessment, education, teacher, manager, development, performance |
||||||
|