Normativitatea pedagogică, comunicarea educaţională şi profesorul de calitate
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
973 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 17:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.77:37+37.013.3 (1)
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (789)
Воспитание. Обучение. Образование (14269)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Normativitatea pedagogică, comunicarea educaţională şi profesorul de calitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 11-16. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455

Normativitatea pedagogică, comunicarea educaţională şi profesorul de calitate

Pedagogic Norm, Educational Communication and the Teacher of Quality

CZU: 316.77:37+37.013.3

Pag. 11-16

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2019


Rezumat

Autoarea atrage atenţia asupra necesităţii valorificării în practica educaţională a normativităţii pedagogice, argumentează rolul acesteia şi al comunicării pedagogice normate în activitatea de formare a personalităţii, pe care le raportează la conceptele de cultură pedagogică, standard profesional şi profesor de calitate.

The author points out the importance of pedagogical normativity in educational practice, provides arguments for the role it plays, as well as that of normative pedagogical communication, in shaping the personality. She also makes reference to the concepts of pedagogical culture, professional standard, and quality teaching.

Cuvinte-cheie
educaţie, proces educaţional, normativitate pedagogică, comunicare educaţională, cultură pedagogică, corectitudinea comunicării, standarde profesionale, profesor de calitate,

education, educational process, pedagogical normativity, educational communication, pedagogical culture, correctness of communication, professional standards, quality teaching