Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
973 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 17:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:37+37.013.3 (1) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (789) |
Воспитание. Обучение. Образование (14269) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Normativitatea pedagogică, comunicarea educaţională şi profesorul de calitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 11-16. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:37+37.013.3 | ||||||
Pag. 11-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea atrage atenţia asupra necesităţii valorificării în practica educaţională a normativităţii pedagogice, argumentează rolul acesteia şi al comunicării pedagogice normate în activitatea de formare a personalităţii, pe care le raportează la conceptele de cultură pedagogică, standard profesional şi profesor de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, proces educaţional, normativitate pedagogică, comunicare educaţională, cultură pedagogică, corectitudinea comunicării, standarde profesionale, profesor de calitate, education, educational process, pedagogical normativity, educational communication, pedagogical culture, correctness of communication, professional standards, quality teaching |
||||||
|