Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
859 70 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.037 (61) |
Воспитание. Обучение. Образование (14220) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Cunoaşterea ştiinţifică versus dezvoltarea intelectuală a elevului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 5-10. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.037 | ||||||
Pag. 5-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează aportul a două teorii contemporane ale învăţării – teoria cognitivistă şi cea constructivistă – în procesul formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică. Este demonstrată identitatea dintre dezvoltarea gândirii ştiinţifice şi a gândirii critice la elevi în procesul educaţional la disciplinele naturii. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoaştere ştiinţifică, teoria cognitivistă, teoria constructivistă, gândire ştiinţifică, gândire critică, scientific knowledge, cognitive theory, constructivist theory, scientific thought, critical thinking |
||||||
|