Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
563 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134:36 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14269) |
Обеспечение духовных и материальных жизненных потребностей. (902) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 37-40. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134:36 | ||||||
Pag. 37-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali. Prin intermediul modelării unor situaţii reale din viaţă şi prin aplicarea jocurilor de rol, trainingul este un proces sistematic de dobândire de noi cunoştinţe, abilităţi, aptitudini şi experienţe necesare îndeplinirii eficiente a atribuţiilor viitorilor pedagogi. |
||||||
Cuvinte-cheie training, competence, networking, social pedagogue, feedback |
||||||
|