Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 21:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:[614:378](478) (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (811) |
Общественное здоровье и гигиена. Санитария. Защита от несчастных случаев и их предупреждение (1293) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
SM ISO690:2012 TIMOTIN, Alina. Aspecte privind instruirea specialiştilor medicali în domeniul marketingului social. In: Economica, 2019, nr. 2(108), pp. 33-43. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:[614:378](478) | ||||||
JEL: M31, A2, I19. | ||||||
Pag. 33-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenta lucrare vine cu recomandări pentru dezvoltatorii de curriculum în domeniul instruirii medicale la nivel de licență și masterat, precum și pentru cadrele didactice, privind aplicarea marketingului social în domeniul sănătății publice. Studiul efectuat este unul aplicativ, care utilizează metode de cercetare pedagogică și cuprinde două etape: (1) testarea nivelului de cunoştinţe al masteranzilor Școlii de Management în Sănătate Publică a USMF „Nicolae Testemiţanu”, înainte și după frecventarea cursului de Marketing al serviciilor de sănătate, și (2) analiza planurilor de învățământ, nivel licență, privind prezența aspectelor de marketing social (USMF „Nicolae Testemiţanu” din Republica Moldova și trei universități din România). S-a demonstrat că, în urma cursului, cunoștințele masteranzilor privind marketingul social cresc substanțial, iar la licență, conceptul este predat doar tangențial și se recomandă a fi inclus în curriculum. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing social, sănătate publică, promovarea sănătăţii, dezvoltare curriculum, social marketing, public health, health promotion, curriculum development |
||||||
|