Fidelizarea şi loializarea clienţilor – componentă strategică de dezvoltare a afacerii
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1081 176
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 23:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138+366.1 (6)
Общие вопросы торговли. Рынок (811)
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (154)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Lilia. Fidelizarea şi loializarea clienţilor – componentă strategică de dezvoltare a afacerii. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2018, nr. 3-4(19-20), pp. 80-85. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360607
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Numărul 3-4(19-20) / 2018 / ISSN 2457-5550

Fidelizarea şi loializarea clienţilor – componentă strategică de dezvoltare a afacerii

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360607
CZU: 339.138+366.1

Pag. 80-85

Chiriac Lilia
 
Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”
 
 
Disponibil în IBN: 7 august 2019


Rezumat

Customer fidelity and loyalty exerts a strong influence on the success of the economic entity, its revenue, image, and last but not least, customer retention and loyalty depend on its existence in the future. The implementation of customer fidelity and loyalty programs allows the economic entity to strengthen its position in relation to competition. This goal can be achieved by deeply studying consumer behavior both in scientific and applicative terms.

Cuvinte-cheie
clients, loyalty programs, Competition, economic entity