Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
751 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 21:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02-057.87 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina. Tranziţiile paradigmatice moderne în interpretarea relaţiei învăţare-dezvoltare la studenţi. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2018, nr. 3-4(19-20), pp. 53-63. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360597 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” | ||||||
Numărul 3-4(19-20) / 2018 / ISSN 2457-5550 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360597 | ||||||
CZU: 378.147.02-057.87 | ||||||
Pag. 53-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se abordă relaţia dintre învăţare şi dezvoltare în evoluţia sa autogenetică, accentul fiind pus pe specificul manifestării acesteia la elev şi la student, acesta din urmă fiind abordat ca adult. În baza analizei relaţiei învăţare-dezvoltare la student şi a expectanţelor sociale moderne faţă de absolventul ce urmează a debuta în cariera profesională se elucidează concurenţa paradigmatică actuală cu referire la abordarea învăţării, prioritate oferindu-se paradigmei constructiviste şi derivatelor acesteia (teoria învăţării transformative) ce se axează pe învăţare ca proces şi mai apoi ca rezultat. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|