Reprezentări sociale privind fenomenul învăţare pe tot parcursul vieţii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
902 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 10:10
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Reprezentări sociale privind fenomenul învăţare pe tot parcursul vieţii. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 474-477. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Reprezentări sociale privind fenomenul învăţare pe tot parcursul vieţii


Pag. 474-477

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The paper theoretical positions of the described phenomenon lifelong learning. In this context, we analyzed the opinions of a group of legal entities on the process, to draw conclusions which are intended to motivate and increase faith in a system of educational values.

Cuvinte-cheie
-