Articolul precedent |
Articolul urmator |
556 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-28 22:09 |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Formarea competenţelor muzicale la elevi: abordări conceptuale. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 309-313. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 309-313 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article underlines the problem of didactic strategies from the point of view of Music Education and its specific features. The author proposes a structural model of the legerities related to the musical activities, musical knowledge being conceived as a connation between them. I such a way we propose a new type of teaching of musical knowledge – strategies from the point of view of creativity – which points out the specific of an artistic field. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|