Comunicarea didactică versus formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
546 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-07 19:04
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir, CHIRIAC, Argentina. Comunicarea didactică versus formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 20-25. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Comunicarea didactică versus formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice


Pag. 20-25

Guţu Vladimir, Chiriac Argentina
 
 
 
Disponibil în IBN: 30 iulie 2019


Rezumat

The article gave the teaching analyzing the communication problem from different perspectives: psychological, pedagogical instrument. It compares different approaches to the concept, teaching communication is characterized phenomenon. The emphasis is on teaching the foundation of knowledge competence structure of professional skills and methodological guidelines for the development of these skills in the initial training of teachers.

Cuvinte-cheie
-