Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-07 19:04 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir, CHIRIAC, Argentina. Comunicarea didactică versus formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 20-25. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article gave the teaching analyzing the communication problem from different perspectives: psychological, pedagogical instrument. It compares different approaches to the concept, teaching communication is characterized phenomenon. The emphasis is on teaching the foundation of knowledge competence structure of professional skills and methodological guidelines for the development of these skills in the initial training of teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|