Articolul precedent |
Articolul urmator |
792 85 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 16:12 |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Evaluarea psihologică a creativităţii. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 406-410. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 406-410 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents some methods and techniques for evaluating creativity used by the psychologist in activities with people with special needs at any age. They determine the subjects to use their imagination, skills and abilities to find ingenious solutions to problem-solving throughout their lives. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|