Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1058 174 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (915) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Autocunoaşterea ca dimensiune a dezvoltării personale. In: Vector European, 2019, nr. 1, pp. 108-112. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pilonul fundamental al educaţiei este „a învăţa să fii”, ceea ce presupune dezvoltarea abilităţilor personale şi sociale necesare convieţuirii cu ceilalţi. Prezentul articol vizează explorarea relevanţei autocunoaşterii ca dimensiune a dezvoltării personale. Prin urmare, dezvoltarea personală se pretinde axată pe persoana care îşi construieşte sistemul de cunoştinţe, desfăşurând nu doar o activitate de autocunoaştere, dar şi una aplicativ-acţională. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare personală, autocunoaştere, cunoaşterea de sine, identificarea de sine, respectul de sine, imaginea de sine, stimă de sine, interesele, aptitudinile, valorile, personal development, self-knowledge, self-knowledge, self-identification, self-esteem, selfimage, self-esteem, interests, skills, values |
||||||
|