Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 15:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (833) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2002) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Aurelia, PANCZI, Violina. Metoda observării ca parte componentă a aspectului educațional în procesul familiarizării preșcolarilor cu natura. In: Vector European, 2019, nr. 1, pp. 101-106. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 101-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Practica umană confirmă că în toate timpurile și la toate popoarele odată cu îmbogățirea experienței de cunoaștere și de acțiune a existat preocuparea elaborării unor modalități mai bune de transmitere și asimilare a valorilor culturii, a experiențelor umane celor mai înaintate. Transformările progresive de milenii, secole prin care a trecut învățământul au impus o evoluție ascendentă și metodologiei, laturii sale procesuale. Atenția acordată reconsiderării finalităților și conținutului instruirii și educației a fost dublată de o neîntreruptă grijă pentru reevaluarea și perfecționarea metodelor de predare-învățare-evaluare în deplin acord cu acestea. Metodele, care cu timpul s-au dovedit perimate, au fost treptat abandonate; altele, mai elaborate, au fost supuse înnoirii și revitalizării, concomitent s-au constituit și tehnici noi de instruire. Această selecție și promovare în timp s-au soldat, până la urmă, cu reconsiderări periodice ale întregului complex de modele viabile la un moment dat |
||||||
Cuvinte-cheie natură, metodologie, predare-învăţare-evaluare, nature, methodology, teaching-learning-evaluation |
||||||
|