Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 15:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Организация обучения (529) |
SM ISO690:2012 TINTIUC, Tatiana. Brandingul personal ca dimensiune a succesului profesional al cadrelor didactice. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 178-181. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 178-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, intenţionăm să valorificăm două concepte: branding personal şi succes profesional, abordate în contextul activităţii, comportamentului, personalităţii şi imaginii cadrului didactic. Concurenţa acerbă implică cunoaştere, pregătire profesională solidă, calificare standardizată, muncă şi produse/servicii de calitate în toate domeniile vieţii ceea ce implică în circuitul dezbaterilor aceste deziderate într-o lume în schimbare şi a competiţiei. În această perspectivă este supusă unei regândiri complexe educaţia de toate vârstele şi formarea profesională, respectiv, curriculumul şcolar şi cel universitar centrate în prezent pe formare de competenţe, asigurare de succes profesio-nal, dar pe o educaţie de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie cadrul didactic, competenţă, performanţă, calitate, eficienţă, branding personal, succes profesional, competence, professional success, performance, Quality, efficiency, personal branding |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Tintiuc, T.</creatorName> <affiliation>Institutul de Formare Continuă, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Brandingul personal ca dimensiune a succesului profesional al cadrelor didactice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1106</relatedIdentifier> <subjects> <subject>cadrul didactic</subject> <subject>competenţă</subject> <subject>performanţă</subject> <subject>calitate</subject> <subject>eficienţă</subject> <subject>branding personal</subject> <subject>succes profesional</subject> <subject>competence</subject> <subject>professional success</subject> <subject>performance</subject> <subject>Quality</subject> <subject>efficiency</subject> <subject>personal branding</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-06-06</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În acest articol, intenţionăm să valorificăm două concepte: branding personal şi succes profesional, abordate în contextul activităţii, comportamentului, personalităţii şi imaginii cadrului didactic. Concurenţa acerbă implică cunoaştere, pregătire profesională solidă, calificare standardizată, muncă şi produse/servicii de calitate în toate domeniile vieţii ceea ce implică în circuitul dezbaterilor aceste deziderate într-o lume în schimbare şi a competiţiei. În această perspectivă este supusă unei regândiri complexe educaţia de toate vârstele şi formarea profesională, respectiv, curriculumul şcolar şi cel universitar centrate în prezent pe formare de competenţe, asigurare de succes profesio-nal, dar pe o educaţie de calitate.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In this article, we intend to capitalize on two concepts: personal branding and professional success, approached in the context of the teacher's activity, behavior, personality and image. In this respect, we mention that fierce competition involves knowledge, solid professional training, standardized qualification, work and quality products / services in all areas of life, which implies in the course of the debate these desiderata in a changing world and competition. In this perspective, all age and vocational education, namely the school curriculum and the university curriculum, which are currently centered on competence training, professional success insurance, but on quality education, are subject to complex rethinking</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>