Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1702 147 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 14:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:73/75 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985) |
Пластические искусства (429) |
Рисование и черчение. Дизайн. Декоративно-прикладное искусство и художественные промыслы (1188) |
Живопись (2336) |
SM ISO690:2012 COJOLEANCĂ, Raluca Elena. Rolul artei plastice în dezvoltarea capacităţilor creative ale preşcolarilor. In: Vector European, 2018, nr. 2, pp. 124-126. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | |||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | |||||
|
|||||
CZU: 373.2:73/75 | |||||
Pag. 124-126 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În grădiniţă, educatorul este cel care trebuie să-l iniţieze pe copil în desen şi pictură. Desenul liber sau tema-tic reprezintă o cale potrivită, de evaluare a personalităţii copilului, a problemelor sale emoţionale, a capacităţilor şi a dificultăţilor sale de a se adapta la mediul şcolar şi social, etc. Dezvoltarea creativităţii contribuie la asigurarea autonomiei persoanelor, autonomia ce înlesneşte şi îmbogăteşte relaţiile sociale. Interesul psihologilor şi pedagogilor pentru realizările plastice ale copiilor a fost priori-tar, apreciind că practica desenului angajează puternic capacitatea de observaţie a copilului, contribuind la dezvolta-rea spiritului de observaţie |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, creativitate, mediu şcolar, educations, creativity, school environment |
|||||
|