Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
906 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 20:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6:378 (3) |
Социальная психология (972) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2575) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Dezvoltarea personală a studenţilor în contextul învăţării sociale.. In: Vector European, 2018, nr. 2, pp. 119-123. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6:378 | ||||||
Pag. 119-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea în universitate este doar o componentă a procesului de învăţare la care este supus omul de-a lungul vieţii sale. Ea nu poate şi nici nu-şi propune să rezolve întreaga structurare a fiinţei umane. Procesul de învăţare în care relaţia profesor-student (grup de studenţi) este explicită şi se desfăşoară în universitate nu epuizează procesul de învăţare. Integrând acest tip de învăţare, societatea face apel şi la învăţarea socială adică la procesul prin care gru-puri de oameni (profesionale, sportive, etnice, naţionale) însuşesc modele de gândire şi atitudinale proprii normelor şi valorilor timpului social în care trăiesc sau produse de ei înşişi. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea personală, învăţarea socială, dezvoltarea psihică şi socială, dezvoltarea intelec-tuală, dezvoltarea afectivă, dezvoltarea socio-morală, personal development, social learning, mental and social development, intellectual development, affective development, socio-moral development |
||||||
|