Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 14:56 |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Praxiologia integrarii strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentarilor geometrice la treapta preșcolara și primara de învațamânt. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 34-42. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 34-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects harnessing knowledge about the geometric shapes through interactive strategies at the preschool and primary education. This article illustrates how to integrate these methods in the process of forming geometrical representations at both ages. |
||||||
|