Praxiologia integrarii strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentarilor geometrice la treapta preșcolara și primara de învațamânt
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
747 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 14:56
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Praxiologia integrarii strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentarilor geometrice la treapta preșcolara și primara de învațamânt. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 34-42. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Praxiologia integrarii strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentarilor geometrice la treapta preșcolara și primara de învațamânt


Pag. 34-42

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

This article reflects harnessing knowledge about the geometric shapes through interactive strategies at the preschool and primary education. This article illustrates how to integrate these methods in the process of forming geometrical representations at both ages.