Stil educativ defectuos– cauza a comportamentului deviant
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
616 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 14:02
SM ISO690:2012
VÎRLAN, Maria, FRUNZE, Olesea. Stil educativ defectuos– cauza a comportamentului deviant. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 164-170. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Stil educativ defectuos– cauza a comportamentului deviant


Pag. 164-170

Vîrlan Maria, Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

At the moment in the Republic of Moldova, the deviance remains an open question at which the scientific community and policy makers are looking for optimal solutions to remedy the problem. The justification of these solutions comes from education status of global social subsystem, which makes deviance to be included in the etiology of a variety of causes: economic, social, cultural, legal variables with proper education. Further in this article we reveal the empirical data on generating factors of deviant behavior, obtained after questioning delinquent minors.