Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1384 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 09:22
SM ISO690:2012
PATRAŞCU, Dumitru, ŢAP, Elena. Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 301-308. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general


Pag. 301-308

Patraşcu Dumitru, Ţap Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

For work modeling and learning promotion in the digital age, teachers must show fluency in ICT knowledge and be able to manage new technologies and situations. Modeling and facilitating of the actual and emerging digital instruments in order to locate, analyze, evaluate and use information resources to support research and learning, will be possible only when teachers develop digital skills.