Articolul precedent |
Articolul urmator |
1384 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 09:22 |
SM ISO690:2012 PATRAŞCU, Dumitru, ŢAP, Elena. Criterii și indicatori ai competenței digitale pentru cadrele didactice din învățământul general. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 301-308. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 301-308 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
For work modeling and learning promotion in the digital age, teachers must show fluency in ICT knowledge and be able to manage new technologies and situations. Modeling and facilitating of the actual and emerging digital instruments in order to locate, analyze, evaluate and use information resources to support research and learning, will be possible only when teachers develop digital skills. |
||||||
|