Abilităţi de relaţionare ale pedagogului social necesare pentru asigurarea eficientă a serviciilor educaţionale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
750 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-19 14:01
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Abilităţi de relaţionare ale pedagogului social necesare pentru asigurarea eficientă a serviciilor educaţionale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 101-109. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Abilităţi de relaţionare ale pedagogului social necesare pentru asigurarea eficientă a serviciilor educaţionale


Pag. 101-109

Creangă (Davidescu) Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

In this article, we intend to clear up the relationing abilities of social pedagogue, which are on the basis of formation the relationing competence with beneficiaries. According to specialty literature, relationing competence represents a set of abilities that define interactional facility and capacity to maintain relations relatively equilibrated with a collocutor, and abilities can be defined as capacities to apply and use knowledge to accomplish tasks and to solve practical problems.