Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 14:01 |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Abilităţi de relaţionare ale pedagogului social necesare pentru asigurarea eficientă a serviciilor educaţionale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 101-109. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 101-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, we intend to clear up the relationing abilities of social pedagogue, which are on the basis of formation the relationing competence with beneficiaries. According to specialty literature, relationing competence represents a set of abilities that define interactional facility and capacity to maintain relations relatively equilibrated with a collocutor, and abilities can be defined as capacities to apply and use knowledge to accomplish tasks and to solve practical problems. |
||||||
|