Rolul actorilor educaţionali comunitari în formarea comunicării eficiente la elevii claselor primare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
704 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 17:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.018.2 (3)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2011)
SM ISO690:2012
BRAGHIŞ, Maria. Rolul actorilor educaţionali comunitari în formarea comunicării eficiente la elevii claselor primare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 17-22. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470

Rolul actorilor educaţionali comunitari în formarea comunicării eficiente la elevii claselor primare

The role of the community educational actors in forming effective communication in primary school pupils

CZU: 373.3.018.2

Pag. 17-22

Braghiş Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

Unul din primele instrumente spirituale ale copilului în procesul socializării sale este comunicarea. Comunicarea înseamnă ceea ce trăim împreună cu altul, adică relaţia interumană. Copilul, aflându-se în sânul familiei, în clasa de elevi sau în comunitate, simte nevoia de comunicare prin sistemul de simboluri şi mesaje, prin interacţionare, prin relaţia dintre persoane. Noi, maturii, suntem obligaţi să-i creăm condiţii pentru a stăpâni o comunicare interpersonală eficientă.

Communication is one of the child’s earliest spiritual instruments of socialization. Communication is an experience we live with others, that is, the inter-human relationship. The child, being in the family, in the classroom or in the community, feels the need for communication through a system of symbols and messages, through interaction, through the relationship with people. We, the adults, are bound to create conditions for children to master effective, interpersonal communication.

Cuvinte-cheie
familie, actori educaţionali, competenţe specifice, învăţământ primar, comunicare efi-cientă, colaborare, funcţiile comunicării, socializare, relaţie interumană,

family, educational actors, specific skills, primary education, effective communication, collaboration, communication functions, socialization, inter-human relations.