Instruirea părinţilor în pregătirea temelor pentru acasă a copiilor cu tulburarea de spectru autist
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
622 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 21:57
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Instruirea părinţilor în pregătirea temelor pentru acasă a copiilor cu tulburarea de spectru autist. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 538-541. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Instruirea părinţilor în pregătirea temelor pentru acasă a copiilor cu tulburarea de spectru autist


Pag. 538-541

Maximciuc Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2018


Rezumat

With the implementation of inclusive education, more and more children with autistic spectrum disorder are placed in mass schools. In the literature, there are few papers dedicated to parenting and training parents to do themes with their children. The article presents the analysis of the methodological literature data on how to do lessons with children with autistic spectrum disorder. There are some requirements, general methods for these children, but it is necessary to consider the individualized approach and the specificity of the child’s development.