Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1616 173
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 15:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.96+373.2 (1)
Психология (3383)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013)
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, PONOMARI, Dorina. Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 114-124. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj

Anxiety in preschoolers with language disorders

CZU: 159.96+373.2

Pag. 114-124

Olărescu Valentina, Ponomari Dorina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 decembrie 2018


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu experimental referitor la nivelul dezvoltării comunicării la preșcolarii cu tulburări de limbaj. În cadrul acestui studiu s-a evidențiat un nivel ridicat al anxietății la preșcolarii cu tulburări de limbaj în comparație cu preșcolarii cu dezvoltare tipică. Experimental a fost demonstrat că depășirea tulburărilor de limbaj și dezvoltarea comunicării determină ameliorarea anxietății la preșcolari.

This article presents the results of an experimental study on the level of communication development in preschool children with language disorders. This study revealed a high level of anxiety in preschoolers with language disorder compared to typical pre-school children. Experimentally, it has been demonstrated that overcoming language disorders and developing communication can cause anxiety in pre-school children.

Cuvinte-cheie
preşcolari, tulburări de limbaj, comunicare, anxietate,

intervenție psiho-logopedică.