Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1616 173 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 15:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.96+373.2 (1) |
Психология (3383) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013) |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina, PONOMARI, Dorina. Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 114-124. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.96+373.2 | ||||||
Pag. 114-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu experimental referitor la nivelul dezvoltării comunicării la preșcolarii cu tulburări de limbaj. În cadrul acestui studiu s-a evidențiat un nivel ridicat al anxietății la preșcolarii cu tulburări de limbaj în comparație cu preșcolarii cu dezvoltare tipică. Experimental a fost demonstrat că depășirea tulburărilor de limbaj și dezvoltarea comunicării determină ameliorarea anxietății la preșcolari. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, tulburări de limbaj, comunicare, anxietate, intervenție psiho-logopedică. |
||||||
|