Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1355 27
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-15 10:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091+376 (1)
Организация обучения (523)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (588)
SM ISO690:2012
PETROV, Elena. Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 45-60. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini

Continuous training in inclusive education - teachers vision: opinions and attitudes

CZU: 37.091+376

Pag. 45-60

Petrov Elena
 
Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC)
 
Disponibil în IBN: 18 decembrie 2018


Rezumat

Prezentul articol descrie rezultatele evaluării opiniilor și atitudinilor cadrelor didactice din școli și grădinițe, implicate în programe de formare continuă, privind necesitatea și utilitatea formării continue în domeniul Educației incluzive. Analiza datelor colectate denotă necesitatea stringentă de a valorifica planificat și organizat posibilitățile cursurilor de formare continuă în domeniul Educației incluzive pentru a consolida profilul incluziv al cadrelor didactice și a forma atitudini proactive în activitatea didactică.

This paper describes the results of evaluation of opinions and attitudes of schools and kindergartens’ teachers involved in continuous training programs on the necessity and usefulness of lifelong learning in inclusive education. The analysis of the collected data denotes the urgent necesity to capitalize the planned and organized possibilities of continuous training courses in inclusive education to strengthen the profile of inclusive teacher and develop proactive attitudes in educational activities.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, cadre didactice, formare continuă, profilul cadrului didactic incluziv, competențe, cunoştinţe,

atitudini proactive