Articolul precedent |
Articolul urmator |
1180 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 11:55 |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Reflecţii despre evaluare vs. Direcţii de actualizare curriculară la disciplinele educaţiei ştiinţifice. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 22-26. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the issue of evaluation. Evaluation is a component active of educational process. The results of the evaluation have impact considerable on curriculum development. Therefore the problems determined in evaluation need to be resolved as stringent in order to achieve an quality curriculum. |
||||||
|