Reflecţii despre evaluare vs. Direcţii de actualizare curriculară la disciplinele educaţiei ştiinţifice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1180 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 11:55
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Reflecţii despre evaluare vs. Direcţii de actualizare curriculară la disciplinele educaţiei ştiinţifice. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 22-26. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Reflecţii despre evaluare vs. Direcţii de actualizare curriculară la disciplinele educaţiei ştiinţifice


Pag. 22-26

Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2018


Rezumat

This article reflects the issue of evaluation. Evaluation is a component active of educational process. The results of the evaluation have impact considerable on curriculum development. Therefore the problems determined in evaluation need to be resolved as stringent in order to achieve an quality curriculum.