Clusterul ca factor de competitivitate în turismul rural
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
636 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-14 16:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48 (551)
Туризм. Экономика туризма (532)
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana. Clusterul ca factor de competitivitate în turismul rural. In: EcoSoEn, 2018, nr. 1-2, pp. 65-73. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2018 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Clusterul ca factor de competitivitate în turismul rural

Cluster as a factor of competitiveness in rural tourism

CZU: 338.48

Pag. 65-73

Buzdugan Adriana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2018


Rezumat

Abordarea clusterului turistic este considerată o strategie adecvată în economiile emergente și în zonele mai puțin dezvoltate. Datorită resurselor limitate și a unui număr mare de probleme structurale din zonele rurale din Republica Moldova, unirea tuturor părților interesate și atracțiilor într-un cluster turistic competitiv ar asigura faptul că zona ar putea funcționa și ar putea deveni o destinație efectivă și eficientă a turismului rural. Obiectivul acestui articol este de a evidenția provocările cheie ale clusterizării turismului rural și de a oferi noi date și o mai bună înțelegere a abordării cluster-ului turistic în zonele rurale din Republica Moldova.

The tourism cluster approach is considered an appropriate strategy in emerging economies and less developed areas. Due to the limited resources and a large number of structural problems in the rural areas of the Republic of Moldova, bringing together all stakeholders and attractions in a competitive tourism cluster would ensure that the area could work and could become an effective and efficient destination of rural tourism . The objective of this article is to highlight the key challenges of rural tourism clustering and to provide new data and a better understanding of the tourism cluster approach in rural areas of the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
Cluster,

turism, competitivitate, beneficii, strategii.,

aglomerație geografică