Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
824 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 12:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (633) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 243-249. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 243-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă implementarea și validarea experimentală a eficacității Modelului pedagogic de formare a com-petenţei de self-management (MPFCSM) al activităţii de învăţare la studenţi – pe de o parte, și determinarea nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenții de azi – pe de altă parte. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, sunt prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului de formare a competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul prezintă rezultatele studiului prelucrate statistic și analizate textual. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, activitate, activitate de învățare, formare, model pedagogic, criterii, indicatori., self-management |
||||||
|