Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.036-057.87 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2575) |
SM ISO690:2012 BUGA, Oleg, PĂVĂLUC, Sabina-Elena. Students’ creativity development – future teachers – through teaching practice. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 119-122. ISBN 978-9975-50-205-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017 | ||||||
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice" Bălți, Moldova, 26 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14.036-057.87 | ||||||
Pag. 119-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A major factor in the education reform is undoubtedly the professor. Currently, the general opinion is that besides significant changes among the objectives and pedagogical contents, curricula and school programs, major changes must be introduced in performance training and team structure trainers. |
||||||
|