Students’ creativity development – future teachers – through teaching practice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
705 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 16:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14.036-057.87 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2575)
SM ISO690:2012
BUGA, Oleg, PĂVĂLUC, Sabina-Elena. Students’ creativity development – future teachers – through teaching practice. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 119-122. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Students’ creativity development – future teachers – through teaching practice

CZU: 378.14.036-057.87

Pag. 119-122

Buga Oleg1, Păvăluc Sabina-Elena2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Liceul Tehnologic „I. V. Liteanu”, Liteni, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

A major factor in the education reform is undoubtedly the professor. Currently, the general opinion is that besides significant changes among the objectives and pedagogical contents, curricula and school programs, major changes must be introduced in performance training and team structure trainers.