Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 19:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
150.9.016.4:159.922.76 (1) |
ФИЛОСОФИЯ. ПСИХОЛОГИЯ (4587) |
Психология (3388) |
SM ISO690:2012 NEGRU, Sabina. Învățarea incidentală în analiza aplicată a comportamentului pentru copiii cu tulburări din spectrul autist. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 54-57. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 150.9.016.4:159.922.76 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Copiii cu autism prezintă deficite semnificative în abilitățile de imitație, care împiedică dobândirea comportamentelor mai complexe și a socializării și, prin urmare, constituie o sarcină de bază a programelor de intervenție timpurie pentru copiii cu autism. În acest studiu am folosit Baseline Design la trei copii mici cu autism pentru a evalua beneficiile unei tehnici comportamentale naturaliste în programul „Imitarea cu obiecte”. Participanții și-au îmbunătățit abilitățile de imitație și au generalizat aceste abilități în medii noi. Aceste rezultate oferă suport pentru eficientizarea unei intervenții comportamentale inedite la predarea imitației. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, imitare, intervenție, comportament, comunicare socială, incidental, generalizare. |
||||||
|