Abordarea integrată a conținuturilor matematice în activitățile din instituțiile preșcolare de învățământ
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
945 140
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 22:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.02:51 (5)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007)
Математика (1639)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Abordarea integrată a conținuturilor matematice în activitățile din instituțiile preșcolare de învățământ. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 23-42. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Abordarea integrată a conținuturilor matematice în activitățile din instituțiile preșcolare de învățământ

The integration mathematical contents in the activities from kindergarten

CZU: 373.2.02:51

Pag. 23-42

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2018


Rezumat

Acest articol reflectă modalitățile de integrare a conținuturilor curriculare aferente domeniului Formarea reprezentărilor elementare matematice din perspectivă intra-, multi-, interși transdiscipinară. Oricare ar fi contextul de abordare, forma superioară de integrare a conținuturilor matematice o reprezintă abordarea transdisciplinară, care este centrată pe viața reală, cu problemele sale importante, cu activitățile cotidiene ale oamenilor. Cuvinte-cheie: abordare integrată, intradisciplinaritatea, pluridisciplinaritatea, interdisciplinaritatea, transdisciplinaritatea, activități matematice, vârsta preșcolară.

This article reflects the ways of integrating the curricular contents of the Mathematical Elementary Formation from the intra-, multi-, inter- and transdisciplinary perspective. Whatever has be the context of the approach, the highest form of integration the mathematical contents is the transdisciplinary approach, which is centered on real life with its important issues, with everyday activities of people.

Cuvinte-cheie
abordare integrată, pluridisciplinaritatea, interdisciplinaritatea, transdisciplinaritatea, activități matematice, vârstă preșcolară.,

intradisciplinaritatea