Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-09 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Воспитание. Обучение. Образование (14269) |
SM ISO690:2012 ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Modelul teoretic al dezvoltării imaginației creative în perspectivă axiologică. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 10-23. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 10-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Desfășurarea activităților profesionale ale viitoarelor cadre didactice implică necesitatea formării competenţelor creative pentru gestionarea situaţiilor imprevizibile şi dezvoltarea personală. Din perspectivă pedagogică, imaginația creativă presupune respectarea posibilităților de a acționa după propria voință sau dorință a educaților, a modului creativ de a gândi și monitorizarea orientării lor socioafective. La nivel științific, studierea imaginației creative face parte din cercetarea epistemologică a unora dintre problemele pedagogiei în domeniul artisticoplastic – indigența procesului creator. |
||||||
Cuvinte-cheie imaginaţie creativă, principiile imaginației creative, modelele procesului de învățământ. |
||||||
|