Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1219 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 15:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (174) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599) |
SM ISO690:2012 CURILOV, Svetlana. Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 74-83. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 74-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de „adaptare școlară”, parte indispensabilă a procesului educațional, devine, astăzi, unul tot mai actual, sub influența schimbărilor din cadrul sistemului de învățământ, ca urmare a respectării drepturilor tuturor copiilor de a învăța în medii comune, a implementării reformelor în educație. În acest sens, conceptul de „adaptare școlară” urmează a fi reconsiderat în raport cu necesitățile actuale ale mediului educațional, orientat, în dezvoltarea sa, spre satisfacerea cerințelor educaționale ale unei largi diversități de copii |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu dizabilităţi, adaptare şcolară, integrare, proces incluziv. |
||||||
|