Părintele copilului cu CES - între prietenie și autoritate
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
628 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-05 15:43
SM ISO690:2012
BLOJ, Emil Sorin. Părintele copilului cu CES - între prietenie și autoritate. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 317-321. ISBN 978-9975-132-99-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 3, 2017
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017

Părintele copilului cu CES - între prietenie și autoritate


Pag. 317-321

Bloj Emil Sorin
 
Colegiul Agricol „Traian Săvulescu”, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2018


Rezumat

The parent's attitude toward the child often oscillates between authority and friendship. The question that parents often ask is about the fairness of a particular behavior. The poll conducted by students with CES and their parents has revealed defining aspects of this issue. The conclusion of the survey is relevant to most parents, not just to those with children with special educational needs.

Cuvinte-cheie
authority, friendship, behavior, parent