Articolul precedent |
Articolul urmator |
628 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-05 15:43 |
SM ISO690:2012 BLOJ, Emil Sorin. Părintele copilului cu CES - între prietenie și autoritate. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 317-321. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 317-321 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The parent's attitude toward the child often oscillates between authority and friendship. The question that parents often ask is about the fairness of a particular behavior. The poll conducted by students with CES and their parents has revealed defining aspects of this issue. The conclusion of the survey is relevant to most parents, not just to those with children with special educational needs. |
||||||
Cuvinte-cheie authority, friendship, behavior, parent |
||||||
|