Articolul precedent |
Articolul urmator |
935 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 18:59 |
SM ISO690:2012 CHISELIOV, Lilia. Cercetarea motivelor de cumpărare ale produselor alcoolice. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : competitivitate, inovativitate, sustenabilitate, Ed. 13, 11-12 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2018, Ediția 13, Vol.1, pp. 301-304. ISBN 978-9975-3202-8-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 13, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării" 13, Chișinău, Moldova, 11-12 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 301-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orice entitate economică, indiferent de domeniul său de activitate, fie că e prestatoare de servicii sau întreprindere industrială, trebuie să își concentreze toate forțele sale majore pentru a putea cunoaște detaliat care este atitudinea consumatorilor sau ale clienților săi față de produsul sau serviciul întreprinderii. Problema cercetării o reprezintă studiul privind consumul de băuturi alcoolice a consumatorilor individuali, precum și identificarea principalelor motive ce îi determină pe aceștea să consume băuturile alcoolice ale întreprinderi. Scopul cercetarii este de a evidenția persoanele care cumpără produsele alcoolice, de a identifica principalii factori ce îi motivează în cadrul deciziei de cumpărare, dar și de a determina care sunt preferințele consumatorilor. În cadrul cercetării efectuate a fost utilizată metoda anchetării, iar instrumentul care a fost utilizat în cercetarea motivelor de cumpărare a fost chestionarul, deoarece aceasta reprezintă o metodă eficientă de a determina care este opinia consumatorilor cu privire la motivele de cumpărare a produselor alcoolice. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, cercetarea de marketing, evaluare a eficienței de marketing, comportamentului consumatorului, cercetarea motivelor de cumpărare |
||||||
|