Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-30 17:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5(478) (11) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 PRODAN, Mariana. Analiza eficienței unor politici publice în educația timpurie și educația școlară. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2018, nr. 1(176), pp. 121-131. ISSN 1957-2294. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | ||||||
Numărul 1(176) / 2018 / ISSN 1957-2294 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.5(478) | ||||||
Pag. 121-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sectorul învățămвntului are rolul de a asigura prestarea serviciilor educaționale necesare pentru dezvoltarea capitalului uman al țării. Politicile publice actuale din domeniul educației au menirea de a moderniza sistemul de оnvățămвnt, dar și de a racorda sistemul educațional moldovenesc la cel european. Obiectivul de bază al prezentului articol este evaluarea anumitor aspecte ale eficienței implementării acestor politici în domeniul оnvățămвntul timpuriu și celui din școala generală prin intermediul unor indicatori cantitativi și calitativi, cu scopul de a scoate оn evidență rezultatele pozitive, dar mai ales de a puncta deficiențele și posibilele căi de soluționare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, sistem de învățământ, instituţii de învăţământ, rată de cuprindere în învățământ, politici educaționale. |
||||||
|